Cisco CxC Webex Calling

CxC Webex Calling היא מערכת טלפון ארגונית שלמה בענן, עם כל היתרונות של מערכת טלפון PBX משרדית מסורתית ופתרון שיתוף פעולה צוותי, בחבילה אחת המוצעת באמצעות מודל מנוי גמיש עם ניהול, אבטחה ואמינות מרכזיים שתוכלו לסמוך עליהם.

חברת CYBERcom הנה הראשונה בישראל שהוסמכה למכירת פתרונות Cisco Webex Calling

הפתרון מאפשר לארגונים להקים מערכי טלפוניה שלמים בזמן קצר, ללא צורך בהתקנות ושימוש במרכזיות פיזיות, תוך חיבור השירות החדש לפלטפורמה הקיימת עם שירות הועידות החזותיות והצ'אט.

CYBERcom הוסמכה למכירת רישוי Enterprise agreement לארגונים גדולים.

מה Webex Calling יכולה לעשות בשבילכם?

PBX מלא

תמיכה מלאה ועושר תכונות בדומה למרכזיית ה PBX שאתם מכירים.
קבלת שיחה ע"י נציג קבלה ווירטואלי, תיבות דואר קולי מותאמות אישית, שיחות באמצעות שלוחות, חיוג ישיר פנימי, חיוג מבוסס ספרייה או URI.

מיגרציה לענן

גישה מדורגת להעברה לענן, באמצעות יכולת סינכרון ועבודה בסביבה היברידית יחד עם מערכות ה On-premises הארגוניות.

שימוש מכל מקום

השתמש ב- Webex Calling או ב- Webex Teams בשולחן העבודה ובמכשירים הניידים שלך, כדי להיות פרודוקטיביים יותר מכל מקום.

ניהול בענן

מערכת ה Webex Calling בענן קלה לניהול, איטואיטיבית, ונוחה לעבודה, ולניהול שוטף.
למערכת Control Hub עם ממשק פשוט ל IT, ולביצוע פעולות Self-Care ע"י המשתמשים, ובכך להוריד את עומס העבודה על צוותי ה IT.

יתרונות המערכת

הפחתת עלויות

מעבר למודל תשלום לפי צריכה עם עלות שקופה, ללא תחזוקה, ובפריסה נוחה.

אבטחה

הגנה מלאה באמצעות הצפנה מקצה לקצה.

ניהול מרכזי

מקום אחד לנהל ולהגדיר את כל שירותי הענן בטלפון.

פתרון היברידי

שילוב מלא עובד עם אפליקציות ענן כמו סוויטות Office 365 ו- G.

ניידות

השתמש במחשב, בטאבלט או בסמארטפון שלך כדי להתקשר ולקבל שיחות תוך כדי תנועה.

שירות ענן

תמיד מעודכן בגרסאות האחרונות.

לתיאום הדגמה, ומידע נוסף

    תפריט
    דילוג לתוכן